REKLAMA ZE VŠECH STRAN – mediální den
Ve čtvrtek 5. 5. 2022 si naši deváťáci užili mediální den. V průběhu dopoledne se seznamovali s tím, jak funguje reklamní svět. Vyzkoušeli si, jak působí reklamní slogan. Ponořili se do reklamního světa, v němž je vše krásné, nejlepší, dokonalé, kde jsou všichni šťastní, zdraví a úspěšní (avšak jen „naoko“)… Ve vybraných reklamních spotech se potom snažili odhalovat principy, na kterých reklama funguje, a zjišťovali, kam až jsou někteří tvůrci reklam schopni zajít.
Část programu stála na příspěvcích zajímavého hosta Tomáše Kuchynky. Známý youtuber, aktivní v oblasti internetové reklamy, odpovídal žákům na různorodé dotazy, např. jak funguje internetový marketing nebo jak obtížné je uživit se v této oblasti.
Na závěr si žáci vyzkoušeli v praxi, jak na nás reklama reálně působí a jak jí všichni bez výjimky podléháme. Žáci se stali ochutnavači čokoládových vzorků dvou známých značek a hodnotili, která je ta lepší, chutnější a sladší. Na závěr však s údivem zjistili, že se stali pouhou obětí reklamního triku. JJJ
Projektový den se vydařil, všichni jsme si ho skvěle užili a zapřísáhli jsme se, že už na žádnou reklamu nenaletíme. J
Děkujeme všem, kteří byli aktivní. J
Děkujeme všem, kteří se zamýšleli…
…a debatovali. J
Ochutnávka čokoládových vzorků, testujeme Lindt a Orion…která je lahodnější? J
Těžké rozhodování…
Mňam, navzdory reklamě chutnají obě přibližně stejně. J